مشتریان توزین صدر

فروشگاه رفاه

هایپراستار از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال ۲۰۰۹ اولین شعبه خود را در غرب تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد. در حال حاضر هایپراستار دارای ۱۴ شعبه در سراسر ایران می باشد. شش هایپرمارکت در استان های تهران، شیراز، اصفهان، کرج و یزد و هشت سوپرمارکت در استان تهران تا به امروز تاسیس شده است.

هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب به مصرف کننده است که در واقع ارزش های هایپراستار را تشکیل میدهند. تنوع کالایی بالا، بالغ بر هزاران قلم که دامنه انتخاب بالایی را فراهم میکند، همچنین در اختیار قراردادن کالاهای با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسبترین قیمت همراه با تخفیفات روزانه از مهمترین ارزشهای هایپراستار است، که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر میگیرد.

هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولاتش، قانون تضمین ارزانترین قیمت را ارائه داده است . با این قانون اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالای یکسانی را خریداری کند که ارزانتر از هایپراستار باشد میتواند با مراجعه به فروشگاههای هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را دریافت نماید.

فروشگاه رفاه

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد.

همواره رسالت اصلی این فروشگاه تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازلترین قیمت بوده است. با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه این سازمان بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است. همچنین در فروشگاه رفاه به عنوان یک خرده‌فروشی موفق، قیمت‌گذاری مناسب و تخفیف‌های واقعی به عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده و تمام وقوانین با توجه به این امر تدوین و اجرایی می‌شود.

در این سازمان ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد. در این راستا تلاش شده تا از یک سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق مشتری مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود.

فروشگاه های زنجیره ای شهروند

روشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند میان تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان شهرداری تهران بعنوان متولی ارائه و اشاعه خدمات مطلوب شهری شکل گرفت، بطوریکه این نهاد در سال ۱۳۷۳ شرکت خدماتی کالای شهروند و به تبع آن اولین فروشگاه یعنی فروشگاه بیهقی در میدان آرژانتین تاسیس و راه‌اندازی نمود.

فروشگاه اینترنتی شهروند در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی و خرید تلفنی برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نمود. فروشگاه مجازی شهروند با پشتوانه مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند توانست با خدمات رسانی سریع و همچنین ارائه تنوع بالایی از بارکدهای کالایی در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان شهروندان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. در سال ۱۳۹۴ فروشگاه مجازی شهروند اقدام به تقویت گسترده زیرساخت و اتخاذ استراتژی های نوین در زمینه فروش اینترنتی نمود. از آن جمله میتوان به طراحی سایت جدید و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل اشاره نمود. همچنین در راستای کاهش زمان ارسال و خدمات دهی بهتر به مشتریان، ناوگان حمل و نقل خود را نوسازی و تقویت نمود. یکی دیگر از اقدامات مهم فروشگاه اینترنتی شهروند در سال ۹۵، افزایش گستره مشتریان به سراسر کشور بود که باعث شد تمامی هم میهنان بتوانند از تمامی نقاط کشور خرید اینترنتی داشته باشند. هموطنان در سایر شهرها نیز میتوانند علاوه بر خرید اینترنتی، به صورت تلفنی نیز سفارش خود را ثبت نمایند و در کوتاهترین زمان سفارش خود را دریافت نمایند.

فروشگاه های زنجیره ای اتکا

فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با سابقه ۶۰ سال فعالیت، به عنوان گسترده‌ترین شبکه خرده فروشی در ایران و خاورمیانه محسوب می گردد و با دارا بودن ۶۴۰ باب فروشگاه، رتبه اول فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران را از نظر توزیع و فروش کالا در اختیار دارد. فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با تنوع ۱۸۰۰۰ کالایی و شبکه گسترده در ایران توانسته است بخش قابل توجهی از تولیدات داخلی را با قیمت رقابتی و تخفیفات ۱۰ تا ۴۰ درصدی و با ارائه خدمات خرسندساز در اختیار مشتریان قرار دهد.

از اهداف اساسی این شرکت کاهش هزینه‌های توزیع، ارائه کالا با قیمت و کیفیت مناسبتر، صرفه‌جویی در زمان خرید، هوشمند سازی خدمات، لیزینگ کالاهای بادوام و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان است و به همین منظور شبکه فروشگاه‌های مجازی خود را ایجاد و راه‌اندازی نموده است تا مشتریان با خرید آنلاین بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تامین نیاز خود اقدام نمایند.

فروشگاه های زنجیره ای اتکا

فروشگاه فامیلی مارکت در سال ۱۳۹۴ با افتتاح شعبه قیطریه فعالیت خود را در زمینه سوپر مارکت آغاز کرد و پس از یک سال شعبه دوم خود را در فرمانیه و در سال ۱۳۹۷ شعبه سوم خود را در زعفرانیه افتتاح کرد.

در حال حاضر در راستای فعالیت فروشگاهی خود در حوزه مشاوره , راه اندازی و تجهیز فروشگاه های هایپر مارکت نیز فعالیت می نماید.تمرکز مجموعه فامیلی مارکت در این سال ها بر روی تنوع بالای کالا (بالغ بر ۱۴۰۰۰ هزار محصول فعال) کیفیت محصول و سرویس دهی مناسب به مشتریان خود می باشد.

فروشگاه های زنجیره ای اتکا

شرکت صنعت میوه کوروش از بزرگترین تامین کنندگان میوه در ایران می‌باشد. رسالت ما عرضه مستقیم محصولات باغی و سبزیجات تازه با کیفیت و قیمت‌های بسیار مناسب می‌باشد. فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ (مانند افق کوروش، هایپر استار و …)، فروشگاه‌های آنلاین بزرگ (مانند اُکالا، دیجی کالا و …) و بسیاری از میوه فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و … میوه تازه و سبزیجات را به صورت عمده از شرکت صنعت میوه کوروش خریداری می‌نمایند.

ما در فروشگاه‌های باغ میوه ایرانی (فروشگاه‌های اختصاصی صنعت میوه کوروش) نیز به صورت خرده فروشی، میوه و محصولات تازه را در اختیار عموم قرار می‌دهیم. بعلاوه، شرکت در زمینه میوه و سبزیجات خشک، میوه و سبزیجات منجمد و نیز صادرات میوه فعالیت می‌نماید.

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به منظور ارایه محصولات تندگردش از طریق خرده فروشی خواروبار تاسیس گردیده است. این شرکت همواره احترام به حقوق کلیه ذی نفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می نهد. شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تلاش دارد با کارکنان توانمند و با تلفیقی زیبا و کم نظیر از علم و تجربه فراتر از رقبا گام بردارد و با ایجاد فرصت های شغلی در سراسر ایران در شکوفایی وطن عزیزمان سهیم شود.
کالاهای عرضه شده در این فروشگاه از برندهای معتبر داخلی تأمین می شود و به مصرف کننده ارائه می گردد. مشتریان هدف در فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش کلیه خانوارهای محترم ایرانی می باشند.
رسالت ما فروش محصولات تندگردش با کیفیت و قیمت مناسب در سراسر ایران و کشورهای منطقه، با رعایت اخلاق کسب و کار و مسئولیت های اجتماعی و حرکت در مسیر توسعه ی پایدار است ، همچنین مزیت رقابتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ارائه خدمات ارزان در نزدیکی محل سکونت مشتریان می باشد. شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سال ۱۳۸۸ با هدف ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده فروشی در سراسر کشور ثبت شده است. اولین فروشگاه تخفیف محور شرکت در تاریخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ راه اندازی شد.

گروه صنایع غذایی شیرین عسل

گروه صنایع غذایی شیرین عسل تنها گروه صنعتی متشکل در زمینه تولید انواع شیرینی و شکلات و محصولات کاکائو می باشد که محصولات متنوع و مرغوبی را برای قشر وسیعی از مصرف کنندگان و طیف گسترده ای از مشتریان تولید و توزیع می نماید.

گروه صنایع غذایی شیرین عسل با سرمایه گذاری وسیع خود در صنایع تولید کننده مواد اولیه و بسته بندی و همچنین در شبکه های توزیع و فروش در داخل و خارج کشور، از معیارهای منحصر بفرد یک مجموعه متشکل صنعتی پیشتاز که شعار ” از دانه تا قفسه ” را پیشه خود ساخته است بهره مند می باشد.

شیرین عسل در طول دوران رشد پرشتاب و سریع خود از منزلگاه یک کارخانه کوچک  به جایگاه رفیع گروه صنعتی پیشتاز کشور در صنعت شیرینی و شکلات، همواره تأمین نیازهای مشتریان، ایجاد رضایت در مصرف کنندگان و پاسخگویی به تحولات بازار را مورد نظر قرار داده است.

گروه صنایع غذایی شیرین عسل، به لحاظ کیفیت و مرغوبیت محصولات خود و با توجه به خدمات گسترده و دامنه دار به مشتریان و با عنایت به سیاست مستمر رشد و توسعه، در بسیاری از کشورهای جهان از اعتبار و شهرت خاصی برخوردار است.

گروه صنایع غذایی شیرین عسل

سازمانی است دولتی که در ۱۲۹۷ خورشیدی تاسیس شد و مسئولیت اداره شهر مشهد را به عهده دارد. مدیریت این سازمان با شهردار مشهد است که پیش از این با حکم وزیر کشور ایران منصوب می‌گردید. ولی، اکنون از طریق آرای شورای شهر مشهد انتخاب می‌شود. شهرداری مشهد، شامل ۱۳ منطقه‌است که اداره هر منطقه به عهده قائم مقام شهردار در آن منطقه می‌باشد.
شهردار مشهد در حال حاضر سید صولت مرتضوی است.

فروشگاه های زنجیره ای جانبو
در سال ۲۰۱۱ فروشگاه های تخفیفی زنجیره ای جانبو با هدف عرضه مواد غذایی و لوازم مصرفی با کیفیت بالا و تا حد امکان با قیمت مناسب به مصرف کنندگان فعالیت خود را آغاز نمود. فروشگاه های جانبو به عنوان اولین فروشگاه های دارای تخفیف مستمردر ایران تاسیس گردید وهمواره سعی دارد با ارائه ۸۰۰ محصول با کیفیت، خدماتی نوین در این زمینه ارائه نماید.
جانبو در سال ۲۰۱۵ سیاست خود را بر آن داشت که شمار فروشگاه های خود را در ایران به ۱۵۰ فروشگاه افزایش دهد که این امر در پایان سال ۲۰۱۵ محقق گردید. جانبو با اولویت دادن به مفهوم کیفیت محصول و رضایت مشتری و با تکیه بر سیاست مدیریت هزینه، پیشرفت سریع و مستمر خود را ادامه می دهد و در سال ۲۰۱۶ بنا دارد با افتتاح یکصد فروشگاه جدید در سه منطقه مختلف شمار فروشگاه های خود را به عدد ۲۵۰ فروشگاه رسانیده که این عملیات به سرعت در حال پیشرفت است.
فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان
سوپرمارکت های دریانی ( دریانی ها ) در سال ۱۳۰۲توسط مهدی ابراهیمی دریانی راه اندازی گردید. او علاوه بر سوپرمارکت های دریانی ، بسته بندی چای عقاب و شهرک سازی در ایران بنیان نهاد. همچنین حاج مهدی ابراهیمی دریانی سنگ بنای محله های شهرآرا ، تهران ویلا ، ستارخان ، آریا شهر ، دریان نو را برای اقشار کم درآمد گذاشته است و به عنوان اولین شهرک ساز ایران شناخته می شد. دریانی ها تبدیل به نماد سوپرمارکت داری در کشور شدند و در فرهنگ عامه سوپرمارکت معادل واژه دریانی گردید و آنها بیش از ۸۰۰ فروشگاه در ایران و خارج از کشور تاسیس کردند. در سال ۱۳۸۵ شرکت فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان به عنوان اولین فروشگاه های زنجیره ای کشور(پس از انقلاب) از وزارت بازرگانی مجوز فعالیت گرفت. فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان در حال حاضر ۱۵۶ نمایندگی ( سوپر مارکتی ) در سطح شهر تهران و شهرستان ها دارند. طبق برنامه ریزی صورت پذیرفته تا پایان اسفند سال ۱۳۹۵ با بازگشایی فروشگاه های جدید، این تعداد باید به ۲۵۰ نمایندگی در سطح کشور برسد.
فروشگاه های زنجیره ای هایپرسان

شرکت فروشگاه های زنجیره ای نجم خاورمیانه در تاریخ ۲۵/۰۵/۱۳۸۹ به ثبت رسید وآگهی آن به شرح ذیل در روزنامه کثیرالانتشار ابرار منتشر گردید.
تامین، تجهیز، راه اندازی و گسترش فروشگاه های زنجیره ای و اداره امور مربوط به کارخانجات تولیدی و خدماتی در داخل کشور، راه اندازی و تجهیز در اداره امور مربوطه و وابسته به تشکیلات فوق در جهت سیستم توزیع کالا در داخل کشور، انجام هر گونه معاملاتی که مستقیم یا غیرمستقیم برای اجرای هر یک از مقاصد مشروحه مفید باشد.